حوالی عشق

به یاری خداوند منان و عنایات حضرت صاحب الزمان (عج) قصد داریم تا در عرصه فرهنگ و دغدغه های فرهنگی مد نظر مقام معظم رهبری فعالیت کنیم و به مدیریت جهادی اشاره شده از سوی ایشان نزدیک شویم.
انشاالله...

http://www.uplooder.net/
موضوعات در حوالی عشق
آخرین نظرات
نویسندگان

پیام تسلیت آیت الله مکارم به شهادت علی خلیلی

جمعه, ۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۳۹ ق.ظ

آیت ا.. مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی شهادت حجت الاسلام علی خلیلیطلبه ناهی از منکر را تسلیت گفت .

 

متن پیام به این شرح است

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

إِنَّ الَّذِینَ یَکْفُرُونَ بِآیَاتِ اللّهِ وَیَقْتُلُونَ النَّبِیِّینَ بِغَیْرِ حَقٍّ وَیَقْتُلُونَ الِّذِینَ یَأْمُرُونَ بِالْقِسْطِ مِنَ النَّاسِ فَبَشِّرْهُم بِعَذَابٍ أَلِیمٍ(آل عمران 21)

 

شهادت روحانی مجاهد حجت الاسلام اقای علی خلیلی را به همه پویندگان راه حق تسلیت می گویم و این روحانی مجاهد درراه دو فریضه بزرگ امر به معروف و نهی از منکر به دست اراذل و اوباش شربت شهادت نوشید و قرآن مجید در آیه فوق قتل اینگونه مجاهدان را هم ردیف کفر و کشتن پیامبران الهی دانسته و قاتلان را تهدید به عذاب الیم الهی می کند.

 

پویندگان راه امام حسین (علیه السلام) و شهیدان راه کربلا هرگز از اینگونه شهادتها نمی هراسند و از میدان امر به معروف و نهی از منکر دور نمی شوند و آنرا مایه ی افتخار خود و طایفه ی خود می دانند .

 

اینجانب شهادت این مجاهد بزرگوار را به حضرت ولیعصر عج و به خانواده ی او و تمام مجاهدان راه حق تبریک و تسلیت می گویم و همه انتظار دارند قوه ی قضائیه در اسرع وقت قاتل یا قاتلان را به سزای خود برسانند و هیچگونه تسامح و تساهل روا ندارند.

 

روحش شاد و قرین رحمت واسعه الهی باد 93/01/05

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۱/۰۸
  • ۴۵۵ نمایش
  • پوریا نجفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی