حوالی عشق

به یاری خداوند منان و عنایات حضرت صاحب الزمان (عج) قصد داریم تا در عرصه فرهنگ و دغدغه های فرهنگی مد نظر مقام معظم رهبری فعالیت کنیم و به مدیریت جهادی اشاره شده از سوی ایشان نزدیک شویم.
انشاالله...

http://www.uplooder.net/
موضوعات در حوالی عشق
آخرین نظرات
نویسندگان

۳۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است


بهش گفتم: امام زمان عج رو دوست داری؟

گفت: آره ! خیلی دوسش دارم

گفتم: امام زمان حجاب رو دوست داره یا نه؟

گفت: آره!

گفتم : پس چرا کاری که آقا دوست داره انجام نمیدی؟

گفت: خب چیزه!…. ولی دوست داشتن امام زمان عج به ظاهر نیست ، به دله

گفتم: از این حرف که میگن به ظاهر نیست ، به دله بدم میاد

گفت: چرا؟

براش یه مثال زدم:

گفتم: فرض کن یه نفر بهت خبر بده که شوهرت با یه دختر خانوم دوست شده و الان توی یه رستوران داره باهاش شام می خوره. تو هم سراسیمه میری و می بینی بله!!!! آقا نشسته و داره به دختره دل میده و قلوه می گیره.عصبانی میشی و بهش میگی: ای نامرد! بهم خیانت کردی؟

بعد شوهرت بلند میشه و بهت میگه : عزیزم! من فقط تو رو دوست دارم. بعد تو بهش میگی: اگه منو دوست داری این دختره کیه؟ چرا باهاش دوست شدی؟ چرا آوردیش رستوران؟ اونم بر می گرده میگه: عزیزم ظاهر رو نبین! مهم دلمه! دوست داشتن به دله…

دیدم حالتش عوض شده

بهش گفتم: تو این لحظه به شوهرت نمیگی: مرده شور دلت رو ببرن؟ تو نشستی با یه دختره عشقبازی می کنی بعد میگی من تو دلم تو رو دوست دارم؟ حرف شوهرت رو باور می کنی؟

گفت: معلومه که نه! دارم می بینم که خیانت می کنه ، چطور باور کنم؟ معلومه که دروغ میگه

گفتم: پس حجابت….

اشک تو چشاش جمع شده بود

روسری اش رو کشید جلو

با صدای لرزونش گفت: من جونم رو فدای امام زمانم می کنم ، حجاب که قابلش رو نداره

از فردا دیدم با چادر اومده

گفتم: با یه مانتو مناسب هم میشد حجاب رو رعایت کرد!

خندید و گفت: می دونم ! ولی امام زمانم چــــــادر رو بیشتر دوست داره

می گفت: احساس می کنم آقا داره بهم لبخنــــــــــد می زنه.
حالا اگه خوشت اومد بازنشر کن.....
آجرکم الله یا صاحب الزمان
  • پوریا نجفی

به نقل  از پایگاه خبری شبکه العالم، صهیونیست‌ها در اقدامی بی‌شرمانه با نصب اعلامیه‌هایی اطراف مسجد الاقصی، خواستار تخلیه این مکان مقدس برای انجام مراسم خود شدند.

روی این اعلامیه‌ها به زبان عبری نوشته شده است که این مسجد باید تا تاریخ 13/04/2014 تا ساعت 7 بعد از ظهر تخلیه شود.
در این اعلامیه‌ها تأکید شده است که دلیل این کار، ساختن معبد و آماده کردن آن جهت قربانی در روز بعد است.
سایت مرکز اطلاع رسانی فلسطین تأکید کرد، پلیس رژیم صهیونیستی از ترس بروز درگیری این اعلامیه‌ها را برداشت.
بر اساس این گزارش، توزیع و نصب این اعلامیه های توهین آمیز، از سوی گروه‌های صهیونیستی به هدف تحریک فلسطینی‌ها است؛ و این گروه ها قصد دارد از فردا دوشنبه، با آغاز یکی از اعیاد خود به صورت گسترده به مسجد الاقصی یورش ببرند.
  • پوریا نجفی
وقتی فاطمه کلابیه خواب خود را برای مادر تعریف کرد، مادر به دختر خویش بشارت دارد که «دخترکم بزودی تو با مرد جلیل القدری که مجد و عظمت فراوانی دارد ازدواج می کنی. مردی که مورد اطاعت امت خود است. از او صاحب 4 فرزند می شوی که اولین آنها مثل ماه چهره اش درخشان است و سه تای دیگر چونان ستارگانند».

  • پوریا نجفی

  • پوریا نجفی

در دیدار عصر شنبه با خاتمی "تعدادی از وزرای دولت تدبیر و امید از جمله دکتر علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارائی به همراه جمعی از معاونین این وزارتخانه، دکتر ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی و تعدادی از مدیران بانک مرکزی، مهندس بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، دکتر معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور، دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، دکتر سید محمد صدر مشاور وزیر خارجه، دکتر سید رضا صالحی امیری مشاور رییس جمهور و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی، حجت الاسلام والمسلمین محمد اسماعیل شوشتری رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهوری، دکتر مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری اسلامی، مهندس نصراله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس یاسر هاشمی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی، دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک ملی به همراه دو تن از اعضاء هیات مدیره آن بانک، نیز حضور داشتند."

در این دیدار، سید محمد خاتمی گفته است: خوشبختانه دولت تدبیر و امید روی کار است و با توجه به مشکلات فراوان، با شعارهایی که داده شده کارهایی که صورت گرفته و شاهد بهبود اوضاع هستیم ولی کافی نیست و همه باید کمک کنیم تا دولت بتواند موفق باشد.

 "علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور ایران در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، دکتر سید صفدرحسینی رییس صندوق توسعه ملی، اسماعیل دوستی عضو شورای اسلامی شهرتهران، دکتر پیروز حناچی معاون وزیر راه و شهرسازی، دکترعلی ماجدی،معاون بین الملل وزیر نفت، مهندس سید حمید کلانتری رییس صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر، مسعود کرباسیان رئیس کل گمرک،حسین ابویی مهریزی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت، کشاورزیان و شکرالله جمالی معاونین وزارت راه و ترابری و جهاد کشاورزی، دکتر سعید شیرکوند معاون سازمان میراث فرهنگی، دکتر محمد مهدی مظاهری و مهندس حسین کاظمی مشاورین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، سیدکامل تقوی نژاد مدیرعامل بانک سپه، محمدحسین ملک احمدی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی، مهدی هاشمی فرزند آیت الله هاشمی" از چهره هایی بودند که به همراه تعدادی از فعالان اصلاح طلب و تندرو فتنه 88 به دیدار نوروزی خاتمی رفتند

  • پوریا نجفی

حسین شریعتمداری امروز شنبه 16/1/93 طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: 1- قطعنامه‌ای که روز پنج‌شنبه هفته گذشته با عنوان راهبرد اتحادیه‌اروپا درباره ایران به تصویب پارلمان این اتحادیه رسید به اندازه‌ای خیال‌پردازانه است که تصویب آن از سوی کشورهای اروپایی، آنهم در حالی که ضعیف‌ترین دوران حیات خود را تجربه می‌کنند، فقط با واژه‌هایی نظیر «خنده‌دار» و «احمقانه» قابل تفسیر است. در این به اصطلاح قطعنامه، آرزوهای بر باد رفته آمریکا و متحدانش که طی 35 سال گذشته بارها زیرپای مردم این مرز و بوم لگدمال شده است، در هفت صفحه تهیه و تدوین و اجرای آن از ایران اسلامی خواسته شده است!... ایران باید توافقنامه ژنو را بی‌کم و کاست اجرا کند!... عوامل زندانی فتنه 88 را آزاد کند!... به حصر سران فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 پایان بدهد!... ممنوعیت همجنس‌بازی را لغو کند و به همجنس‌بازان اجازه رابطه جنسی آزادانه بدهد!... هر یک از نمایندگان یا هیئت‌های پارلمانی اتحادیه اروپا که به ایران سفر می‌کنند اجازه ملاقات با محکومان امنیتی را داشته باشند!... دفتر نمایندگی اتحادیه‌اروپا در ایران تأسیس شود تا بر مسائل سیاسی و اجتماعی کشور نظارت مستقیم داشته باشد!... انجمن صنفی روزنامه‌نگاران که منحل اعلام شده بازگشایی شود!... به آنچه از نظر اتحادیه اروپا نقض حقوق‌بشر تلقی می‌شود خاتمه بدهد!... به احمد شهید گزارشگر ویژه کمیسیون حقوق‌بشر سازمان ملل متحد اجازه ورود به ایران داده شود و بتواند آزادانه با مجرمان و هرکس دیگری که می‌خواهد ملاقات کند! و...

 

در قطعنامه اتحادیه اروپا، انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم غیردموکراتیک تلقی شده و به چند نمونه دیگر از قوانین جاری کشور نیز به اصطلاح اعتراض شده است!

  • پوریا نجفی

حاج سعید قاسمی: حدودا دو سال پیش بود که برای حضور در کنگره شهدای مریوران رفته بودم ، درب سالن را که باز کردم ، دیدم جلوی سالن جا باز کردند برای مسئولین والا مقام و انتهای سالن رو اختصاص دادند به کردها و همرزمان احمد.

بوی چنین تعفنی که به مشامم رسید، سالن رو ترک کردم و بین مردم رفتم ، ببینم مردم چه می گویند.

دیدم یه چایی فروشی بود، گفت: شما امده اید برای کنگره؟ من یک خاطره از «برادر احمد دارم».

گفت: روزی که اینها (احمد متوسلیان) امدند داخل شهر، درگیری پیش امد بین آنها و همسایه ما و کتکی خورد همسایه ما از نیروهای «برادر احمد » و من تصمیم گرفتم برم فرمانده انها (برادر احمد) را پیدا کنم و خودم با او سخن بگویم و بگویم : شماها آدم های بی مرامی هستید ، همه شما دروغ گویید و ...

صبح که رفتم داخل مرکز سپاه ، گفتم با فلانی ( متوسلیان) کار دارم ،کسی که جلو درب بود گفت : خودم هستم .



گفتم : عرضی دارم. من را به داخل اتاق راهنمایی کرد.

داستان را برای «برادر احمد» گفتم ، صدا زد پاسداری که سیلی محکم به گوش همسایه ما زده بود را اوردند .

احمد به پاسدارش گفت: موضوع را تعریف کن.

یه قرآنی روی میز بود، قرآن را بلند کرد و گفت: به قرآن قسمتان می دهم ، کسی دروغ نگوید.

من قصه را تعریف کردم، به پاسدارش گفت : شما تایید می کنی که چنین اتفاقی افتاده ؟

پاسدارش گفت: بله من سیلی زدم . همان جا حاج احمد دستور داد نیرویش را 48 ساعت به زندان انداختند ، همان جا بود که ایمان اوردم اینها (برادر احمد و یارانش) منجی ما هستند.
 

 

منبع: فارس

  • پوریا نجفی

  • پوریا نجفی

تلویزیون هرسال برای آغاز سال جدید،‌ ویژه برنامه‌های مختص به تحویل سال دارد که با افزایش شبکه‌های تلویزیونی،‌ این برنامه‌ها در شبکه‌های مختلف تنوع و تعدد بیشتری پیدا کرده است؛ چنان‌چه هر شبکه‌ای سعی دارد تا در رقابت با سایر شبکه‌ها با رنگ و لعاب بیشتری مخاطبان را جذب کند. برای همین منظور از چند ساعت قبل از تحویل سال، ‌این برنامه‌ها کلید می‌خورد و تا پاسی  از شب هم ادامه دارد. و اما امسال، برنامه‌های تحویل سال حاشیه‌های زیادی  داشت.

  • پوریا نجفی


  • پوریا نجفی