حوالی عشق

به یاری خداوند منان و عنایات حضرت صاحب الزمان (عج) قصد داریم تا در عرصه فرهنگ و دغدغه های فرهنگی مد نظر مقام معظم رهبری فعالیت کنیم و به مدیریت جهادی اشاره شده از سوی ایشان نزدیک شویم.
انشاالله...

http://www.uplooder.net/
موضوعات در حوالی عشق
آخرین نظرات
نویسندگان

دولت دروغگو

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۵۰ ق.ظ

آنقدر این روزها دولت تدبیر و امید همه مردم را با مسائل حاشیه ای همچون تعطیل کردن روزنامه های مخالف جریان دولت, شکایت از پخش مستند "من روحانی هستم", بی سواد خواندن افرادی که در مورد توافقنامه ژنو اظهار نطر می کنند و حتی بازدید های نمادین از خانواده های معظم شهدا و آسایشگاه های معلولین جناب کلید ساز و ... سرگرم کرده و به جان هم انداخته است که همه فراموش کرده اند  که سکان دار دولت تدبیر و امید جناب کلید ساز در وعده های انتخاباتی خود از ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور ظرف مدت 100 روز صحبت کرد و به مدد همین صدا و سیما بود که بعد از گذشت 100 روز ثبات خیلی مقطعی قیمت ها را در بوق و کرنا کرد که آی مردم دولت همه چیز را ارزان کرده, قیمت ها ثبات پیدا کرده و باز به مدد همین صدا و سیما مردم می خواستند مردم را به زور از گرفتن یارانه به هر شکل ممکن منصرف کنند.

حالا مردم آنقدر با مسائل حاشیه سر و کله می زننذ که دیگر یادشان نباشد که جناب رئیس جمهورشان کلید را گم کرده و وعده هایش دروغ بوده .

دولت از هرکس که انتقاد می کند باید ظرفیتش را بالا ببرد ولی هیچکس حق انتقاد بع دولت را ندارد.

جناب کلیدساز قفل وعده های دروغینتان را کی باز می کنید؟



  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۲/۲۱
  • ۵۴۶ نمایش
  • پوریا نجفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی