حوالی عشق

به یاری خداوند منان و عنایات حضرت صاحب الزمان (عج) قصد داریم تا در عرصه فرهنگ و دغدغه های فرهنگی مد نظر مقام معظم رهبری فعالیت کنیم و به مدیریت جهادی اشاره شده از سوی ایشان نزدیک شویم.
انشاالله...

http://www.uplooder.net/
موضوعات در حوالی عشق
آخرین نظرات
نویسندگان

۵۲ مطلب توسط «پوریا نجفی» ثبت شده است

عمران بن سلیم می‌گوید: هر گاه زُهری از علی بن الحسین مطلبی نقل می‌کرد، می‌گفت: برای من زین‌العابدین روایت کرد. یک بار ‏سفیان بن عُیینه به او گفت: از چه جهت او را زین العابدین می‌گویی؟... پاسخ داد از سعید بن مسیب شنیدم که رسول خدا فرمود:‏ به روز قیامت، فریاد کننده‌ای آواز برآرد: زینت عبادت کنندگان کجاست؟ ‏« یناد مُنادی: أینَ زَینُ الْعابِدینَ؟»؛ چنان می‌بینم که فرزندم علی بن الحسین با تمام وقار و سکون در میان مردم محشر برای رسیدن ‏به جایگاهش قدم برمی‌دارد.‏

  • پوریا نجفی

لباس تقوا

۰۹
خرداد

  • پوریا نجفی

  • پوریا نجفی

در پی اقدام  فرمانداری بروجرود در حذف برنامه سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی ، رییس جمهور دستور برکناری وی ، خطاب به وزیر کشور را صادر است.

  • پوریا نجفی
عجیب است!
 
در نظامی که مزین است به نام جمهوری اسلامی ایران و در مملکتی که مردمش تا پای جان به محکمات اعتقادی خویش معتقد هستند. عده ای با نام پر طمطراق بازیگر هر چه در شأنِ دونِ خودشان است را به نام مردم به انجام می رسانند تا به قول خودشان خوب نمایندگانی باشند برای ممکلت! اصلاً بگذارید اخبار چهار روز اخیر سینمای کشور را از نظر بگذرانیم.
 
- بازیگری که در جشنواره قبلی با پوشش قبلی خود که بی شباهت به لباس سنتی زنان یهود نبود، خبرسازی کرده بود، این بار و در حاشیه جشنواره کن، به سوی رئیس فستیوال دست دراز می کند و با ذوق و شوق با او دست می دهد، و خب طبیعی است که او هم کار را به سمت روبوسی می برد و لیلا حاتمی هم که...!
 
 
 
- شامگاه پنجشنبه در یکی از خانه های شمال تهران پارتی برگزار می شود. سر و صدا و کثافت بازی چنان می شود که همسایگان واحد مسکونی مذکور پلیس را مطلع می کنند و در حین دستگیری افرادی که در پارتی حضور داشته اند، خبر می رسد که «ه.ت» و «م.ک» که بازیگران معروفی هم هستند دستگیر شده اند...!
 
 
- الهام چرخنده به جمع دانشجویان می آید و می گوید که به خاطر آن که سال نو را به رهبرم تبریک گفتم خیلی از دوستان بازیگرم از دستم عصبانی شدند و خیلی ها هر چه توانستند برای تخریبم به کار بستند. تا آن جا که خودم را با چوب زدند و خودروا‌م را...!
 
الهام چرخنده اشک می ریزد. می گوید: به من پیغام دادند الهام! سینمای ایران جای امثال تو نیست...! 
 
معادله کاملاً روشن است. در سینمای جمهوری اسلامی ایران کسی حق ندارد اپوزیسیون نباشد. در این سینما، مخالفت با حاکمیت نه تنها یک پُز روشنفکری به حساب می آید، بلکه به یک واجب عینی تبدیل شده! اتفاقاً اینجا همه مومن به امر به معروف و نهی از منکر هستند و اگر کسی ذره ای از این اصول و عقاید پاک (!) پا کج گذارد با شمشیر امر به معروف و نهی از منکر این هنرمندان باید به خط برگردد. مثل الهام چرخنده که باید از آرمانش عدول کند و اگر نکند با چوب و خرد شدن شیشه ماشین و ضرب و شتم روبرو می شود! مثل مریلا زارعی، مثل عمو ابراهیم حاتمی کیا، مثل ... .
  
طبیعی است. وقتی حضرت مستطاب رئیس جمهور تقسیم هنرمندان به ارزشی و غیر ارزشی را ناروا می دانند، وقتی که همه هنرمندان متعالی شناخته می شوند و وقتی هنرمندانی که تابلودار مخالفت با نظام هستند در دیدار هنرمندان با رئیس جمهور شرف حضور می یابند، اگر چیزی جز این اتفاق افتد، عجیب است.
 
تحویل بگیرید آقای رئیس جمهور!
 
این ها هنرمندان عزیز شما هستند. اینجا هم سینمای نظام اسلامی ماست. علی جنتی هم وزیر فرهنگ و ارشاد دولت شماست.
 
و چه زیبا دارید ادامه می دهید مشی ناروا و منحط دولت های قبلی را و چه مشغول خدمتید به اعتلای فرهنگ انقلابی مان با ابزار هنر! البته لااقلش این است که قبلی ها به این صراحت همه هنرمندان را با یک چوب نمی راندند و ارزش و ضد ارزش را از هم تمیز می دادند، شما که همه را یکی می دانید!
 
آری؛ اینجا سینمای جمهوری اسلامی ایران است ملت!
 
سینمای ما
 
سینمای مسلمان ها
 
سینمای بزرگترین مملکت شیعه
 
سینمایی که قرار است زمینه ساز ظهور باشد...!!!
 
باور کنید!
  • پوریا نجفی

مقام معظم رهبری:

من به منبر خیلی عقیده دارم. امروز اینترنت، ماهواره، تلویزیون و ابزارهای گوناگون ارتباطیِ فراوان هست، اما هیچ‌کدام از اینها منبر نیست؛ منبر یعنی روبه‌رو و نفس‌به‌نفس حرف زدن؛ این یک تأثیر مشخص و ممتازی دارد که در هیچ‌کدام از شیوه‌های دیگر، این تأثیر وجود ندارد. این را باید نگه داشت؛ چیز باارزشی است؛ منتها بایستی آن را هنرمندانه ادا کرد تا بتواند اثر ببخشد.  1384/11/5

حسن روحانی:

دیگر دوران پیام از طریق بلندگوها، منبرها و تریبون های یک طرفه به سر آمده و امروز هر پیامی در دنیا بازتاب وسیعی دارد و پیام ها قوی تر و تاثیرگذارتر است. 1393/2/27

  • پوریا نجفی

رسانه و فضای مجازی امروز موتور تولید مدل‌های سبک زندگی است. قطعاً رسانه علی‌رغم محدودیت‌هایی که در عرصهٔ بازنمایی دارد، ولی یک محیط الگوسازی و یک محیط تشویق‌کننده و در عین حال یک محیط کنترل‌کنندهٔ سبک زندگی هم هست. اگر کسی رسانهٔ غربی را تماشا کند، طبیعتاً یک سبک زندگی را انتخاب می‌کند و متناسب با فرهنگ غرب از آن الگو‌ می‌گیرد. رسانه یک جایگاه مدل‌سازی برای سبک زندگی دارد. می‌توان گفت که برای تدوین و تبلیغ سبک زندگی، یکی از اصلیترین عناصر، رسانه است. 


 «فیس بوک»، درتاریخ 4 فوریه سال 2004 راه اندازی شده است. این شبکه اجتماعی؛ یک شبکه پیچیده صهیونیستی است که وظیفه کنترل افکار و تغییر رفتار کاربران را بر عهده دارد. «مارک زوکربرگ»، رئیس و مؤسس فیس بوک بار‌ها توسط رژیم صهیونیستی به عنوان تأثیرگذار‌ترین صهیونیست جهان انتخاب‌شده است. 
 
 «مارک زوکربرگ»، رئیس و مؤسس فیس بوک تأثیرگذار‌ترین صهیونیست جهان

  • پوریا نجفی

مثل موبایلت...

۲۲
ارديبهشت

  • پوریا نجفی

دولت دروغگو

۲۱
ارديبهشت

آنقدر این روزها دولت تدبیر و امید همه مردم را با مسائل حاشیه ای همچون تعطیل کردن روزنامه های مخالف جریان دولت, شکایت از پخش مستند "من روحانی هستم", بی سواد خواندن افرادی که در مورد توافقنامه ژنو اظهار نطر می کنند و حتی بازدید های نمادین از خانواده های معظم شهدا و آسایشگاه های معلولین جناب کلید ساز و ... سرگرم کرده و به جان هم انداخته است که همه فراموش کرده اند  که سکان دار دولت تدبیر و امید جناب کلید ساز در وعده های انتخاباتی خود از ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور ظرف مدت 100 روز صحبت کرد و به مدد همین صدا و سیما بود که بعد از گذشت 100 روز ثبات خیلی مقطعی قیمت ها را در بوق و کرنا کرد که آی مردم دولت همه چیز را ارزان کرده, قیمت ها ثبات پیدا کرده و باز به مدد همین صدا و سیما مردم می خواستند مردم را به زور از گرفتن یارانه به هر شکل ممکن منصرف کنند.

حالا مردم آنقدر با مسائل حاشیه سر و کله می زننذ که دیگر یادشان نباشد که جناب رئیس جمهورشان کلید را گم کرده و وعده هایش دروغ بوده .

دولت از هرکس که انتقاد می کند باید ظرفیتش را بالا ببرد ولی هیچکس حق انتقاد بع دولت را ندارد.

جناب کلیدساز قفل وعده های دروغینتان را کی باز می کنید؟



  • پوریا نجفی

نماز

۱۳
ارديبهشت

امام علی علیه السلام : 
وَ اعْلَمْ اَنَّ کُلَّ شَىْءٍ مِنْ عَمَلِکَ تَبَعٌ لِصَلوتِکَ؛
  • پوریا نجفی