حوالی عشق

به یاری خداوند منان و عنایات حضرت صاحب الزمان (عج) قصد داریم تا در عرصه فرهنگ و دغدغه های فرهنگی مد نظر مقام معظم رهبری فعالیت کنیم و به مدیریت جهادی اشاره شده از سوی ایشان نزدیک شویم.
انشاالله...

http://www.uplooder.net/
موضوعات در حوالی عشق
آخرین نظرات
نویسندگان

گوش و چاقو

چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۲۴ ب.ظ

محمد رضا خردمندان، فیلمساز جوان خوش آتیه، مستندی دارد به نام روایت نحل ، در باره چند طلبه جوان که برای تبلیغ به روستاهای محروم کرمان رفته اند. یکی از طلبه ها خاطره ای شنیدنی دارد:
همراه استادمان پشت یک وانت از کنار روستایی می گذشتیم. جوانی مادر پیرش را به باد کتک گرفته بود. استاد به راننده گفت: زود ماشین را نگه دار! باید جلوی این جوان را بگیرم.
به ایشان گفتیم جوان عصبانی است. جلو بروید، به شما حمله می کند. استاد گفت: بگذار حمله کند. این کتک حق من است؛ چرا که منِ مبلغ به این جوان یاد نداده ام با مادرش چگونه رفتار کند!”

ماجرای حمله به مربی مجاهد، شهید علی خلیلی ، برای من و مای مدیر و فعال فرهنگی این پیام را دارد که کارمان را درست انجام نداده ایم. اگر بحث حق و حق دار باشد، این تیغه چاقو که گوش و گردن علی را درید، حق کسانی دیگر بوده است. خون علی و امثال علی بر گردن من و ماست. خدا کمک کندگوش مان را باز کنیم.

 

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۱/۰۶
  • ۵۴۵ نمایش
  • پوریا نجفی

فعال فرهنگی

گوش و چاقو

نظرات (۱)

  • غلامرضا سلطانی
  • سلام

    دوست خوبم امیدوارم حالت خوب باشه

    لطفا به منم سر بزن و اگر مایل شدی لینک این پستتو در سایتم قرار بده

    تا بازدیدکنندگان سایت من از این طریق وارد وبت بشن و از این مطلبت استفاده کنند.

    و هم اینکه میتونی پست های امروز دنیای وبلاگهارو از سیستم های مختلف وبلاگدهی در سایت من ببینی و انتخاب کنی و بخونی

    منتظر حضور سبزت هستم

    wikilinkes.ir/page/help

    info@wikilinkes.ir

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی