حوالی عشق

به یاری خداوند منان و عنایات حضرت صاحب الزمان (عج) قصد داریم تا در عرصه فرهنگ و دغدغه های فرهنگی مد نظر مقام معظم رهبری فعالیت کنیم و به مدیریت جهادی اشاره شده از سوی ایشان نزدیک شویم.
انشاالله...

http://www.uplooder.net/
موضوعات در حوالی عشق
آخرین نظرات
نویسندگان

در پدافند فرهنگی همه باید مطیع امر رهبری باشیم

سه شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۵۹ ق.ظ

در واکاوی مسائل سیاسی و اوضاع اقتصادی کشور در سالی که گذشت می توان به تحلیل فنی و همچنین هوشمندانه عمل کردن رهبر انقلاب دقت کرد که مرور اجمالی آن خالی از لطف نیست.

در سال 92 دو بینش در کشور وجود داشت یک بینش اینکه با "مذاکره" می‌توان مشکلات اقتصادی را رفع کرد و بینش دیگر "مقاومت" یعنی اینکه در برابر دشمن بایستیم و با اتکا به ظرفیت‌های داخل مشکلات را حل کنیم. رهنمودهای رهبری ‌توانست این دو بینش را تجمیع و تمام ملت را متحد  کند.


مقام معظم رهبری از یک سو مذاکره غرب را براساس نرمش قهرمانانه راهبرد دادند و از دیگر سو اقتصاد مقاومتی را برای ایستادگی در برابر دشمن و اتکای به داخل عنوان کردند.

در حقیقت آنهایی که می‌گفتند مقاومت و آنهایی که می‌گفتند مذاکره  با این راهبرد دو سویه رهبری توانستند هم مسئله ایران‌هراسی و تهمت دشمن را در برابر چشم جهانیان با مذاکرات حذف کنند و هم اینکه عزم محکمی برای مقابله ملت با دشمن داشته باشند.

محور تمام نعمت هایی که امروز باید شکرگزار آن باشیم نعمت والای ولایت و رهبری جامعه است، زیرا اگر  همت رهبری و مقام ولایت در عرصه زندگی سیاسی و اجتماعی نبود معلوم نبود چه بر سر ما می آمد.

پس در پدافند فرهنگی همه باید مطیع رهبری باشیم و در کنار این عزم ملی, مسئولان نیز باید مدیریت جهادی داشته باشند.

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۱/۰۵
  • ۸۶۲ نمایش
  • پوریا نجفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی